piątek, 17 stycznia 2014

Rozdział 7 - "Wielka szansa"

                                    

-Lisa! Cherry! Chodźcie!
-Co się stało?
-Jest konkurs!
-Fantastycznie!
Na następnej przerwie poszły się zapisać...
-Jest fajna nagroda. Cieszę się, że w naszej szkole są talenty.
-Dziękujemy pani dyrektor, że się pani zgodziła.
-Liczę na Was. Ach! Zapomniałabym Wam powiedzieć, że eliminacje są 2 kwietnia.
-Dziękujemy za informację. Do widzenia!
-Do widzenia dziewczynki.
CDN
Dziękuję za czytanie moich opowiadań.

3 komentarze:

  1. Hejka :)
    Tu Gosia.
    Jak widzę Ty również zaczęłaś pisać opowiadania...
    Przeczytałam wszystkie rozdziały i muszę to powiedzieć:
    - Połącz kilka rozdziałów w jeden.
    - Rozdziały dodawaj raz lub dwa razy w tygodniu, nie kilka w jeden dzień.
    - Jak piszesz tytuł posta to pisz np.: Rozdział 7 - Wielka Szansa
    - Dodawaj więcej opisów (opisz wygląd postaci, charakter itp..)
    - Do dialogów nawet na blogu nie wstawia się uśmieszków: ";)"
    To tyle rad...
    Wiedz, że ja też tak zaczynałam (zaczęłam pisać opowiadania w 3-4 kl.)... Z czasem wszystko się ułożyło i nawet mi idzie pisanie, chodź dalej nie jest tak jak bym chciała... Ale cóż trzeba: ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć... :D (to ze "Zwiadowców" xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze mi zostało:
    -kilka rozdziałów w jeden (da się zrobić)
    -dodawać raz lub dwa razy w tygodniu ( też się da )
    -opisy (spróbuję)

    OdpowiedzUsuń